زمان جاري : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 12:32 بعد از ظهر
درباره ما
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
آپلود عکس YourAds
ورود TP-LINK به بازار تلفن های هوشمند با Neffos
زمان جاري : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 12:32 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

Admin

Moderator

VIP
با سلام خدمت شما بازدیدکننده محترم و تشکر بابت انتخاب سایت ارهان اس‌ام‌اس. برای استفاده از تمامی امکانات سایت و بحث و تبادل نظر با اعضا لطفاً در سایت عضو شوید.كاربران عزيز هدف از ايجاد اين سايت نزديك تر كردن فارسي زبانان سراسر جهان به يكديگر در محيطي آرام و فرهنگي ميباشد ، كه اميدواريم با كمك شما عزيزان بتوانيم بهترين خدمات را با بهترين كيفيت در اختيار همه هموطنان قرار دهيم ، لذا خواهشمنديم در رعايت قوانين اصلي اين وب سايت كوشا باشيد .
ورود TP-LINK به بازار تلفن های هوشمند با Neffos
تعداد بازديد : 38
familedoor آفلاين



ارسال‌ها : 94
عضويت: 17 /10 /1394
ورود TP-LINK به بازار تلفن های هوشمند با Neffos
تی پی لینک یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا، با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos ، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت.سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند تعبیه شده در نخستین تلفن های هوشمند تی پی لینک، بیانگر آن است که این کمپانی قصد دارد فصل تازیه ای را در دنیای ارتباطات آغاز کند.Neffos C5 یکی از این تازه واردان است. C5را می توان به نوعی پرچمدار تی پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده 64 بیتی قدرتمند به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم به کار رفته است.Neffos C5 با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می دهد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد. دیافراگم بازf/2.0 برای دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی آن به شما امکان گرفتن عکس هایی شگفت انگیز را می دهد. بد نیست بدانید دوربین C5 بیش از 30 فیلتر هنرمندانه برای هرچه زیبا تر نشان دادن تصاویر ثبتی خود در اختیارتان قرار می دهد.Neffos C5L دیگر تلفن هوشمند تی پی لینک است که مجهز به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو می باشد.
امیرمسعود عادل منش، مدیربازاریابی تی پی لینک در ایران، در خصوص تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجرا جویی جدید برای شرکت تی پی لینک است تا جزئیات جدیدی را به زندگی کاربران موبایل وارد کند. با توجه به توانایی تی پی لینک در عرصه شبکه بی سیم انتظار می رود این کمپانی بجزء بازیگران اصلی بازار تلفن های همراه شود.سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به ارمغان می آورد.عادل منش اظهار داشت: فلسفه ساده و هوشمند از ویژگی های اصلی کلیه محصولات ما بوده و هدف ما راحت تر نمودن زندگی مصرف کنندگان است. تی پی لینک به راه خود برای ساخت سبک زندگی هوشمند ادامه خواهد داد.بدر باره تی پی لینکتی پی لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد.این شرکت به عنوان ارائه دهنده پیشرفته ترین محصولات برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیاز های شبکه و اینترنت مشتریان ،کار و سرگرمی با کیفیت بالای خدمات شناخته می شود. فروش تی پی لینک در سال 2014 بالغ بر 2 میلیارد دلار بوده است.درباره نفوسNeffos تلفنی هوشمند تولید شده توسط شرکت تی پی لینک می باشد که نام آن از زبان یونانی به معنای ابر، بر گرفته شده است. نفوس تمرکز خود را بر ساخت یک زندگی از هر نظر هوشمندانه و کارایی آسان قرار داده و همواره به توسعه محصولات و به روز نگه داشتن آنها می اندیشد.
یکشنبه 20 دی 1394 - 13:40
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


!اگر داني كه نان دادن ثواب است --- تو خود ميخور كه بغدادت خرابست
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب ارهان

به ارهان اس ام اس امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما