زمان جاري : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 10:02 بعد از ظهر
درباره ما
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
آپلود عکس YourAds
اقامتی رویایی در هتل های ساحلی یونان
زمان جاري : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 10:02 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

Admin

Moderator

VIP
با سلام خدمت شما بازدیدکننده محترم و تشکر بابت انتخاب سایت ارهان اس‌ام‌اس. برای استفاده از تمامی امکانات سایت و بحث و تبادل نظر با اعضا لطفاً در سایت عضو شوید.كاربران عزيز هدف از ايجاد اين سايت نزديك تر كردن فارسي زبانان سراسر جهان به يكديگر در محيطي آرام و فرهنگي ميباشد ، كه اميدواريم با كمك شما عزيزان بتوانيم بهترين خدمات را با بهترين كيفيت در اختيار همه هموطنان قرار دهيم ، لذا خواهشمنديم در رعايت قوانين اصلي اين وب سايت كوشا باشيد .
اقامتی رویایی در هتل های ساحلی یونان
تعداد بازديد : 31
saharim آفلاين



ارسال‌ها : 4
عضويت: 21 /11 /1395
اقامتی رویایی در هتل های ساحلی یونان
هتل میکونوس گرند
هتل ساحلی میکونوس گرند در میکونوس، سیکلادس، در ساحل آگیوس لونیس یکی از رمانتیک ترین هتلهای یونان به شمار می رود.. این هتل مشرف به جزایر دلوس و رینیا، نمای خیره کننده ای از غروب آفتاب بهتون هدیه می کند.. در اینجا برای مسافران تاکسی سرویس فراهم است و در آمفی تئاتر دلوس می توانید به جلسات یوگا و پیلاتز بروید.. همچنین میتوانید در ساحل خصوصی هتل از تعطیلات با همسرتون لذت ببرید..



هتل دلفینیا
هتل دلفینیا در جزیره کورفو یک باغ بزرگ با درختان سرو ، توت و انجیر می باشد که از امکانات آن می توان به زمین تنیس و ورزشهای ابی ، استخر، اتاق بازی، و برنامه های تفریحی اشاره کرد..

هتل اسکیاتوس پرنسس

هتل اسکیاتوس پرنسس در ساحل پاراسکوی در جزیراه اسکیاتوس می باشد که از ویژگی های مثبت آن رستوران ساحلی و اتاقهای مدرن و زیبای رو به ساحل می باشد.. این هتل فاصله کمی تا شهر اسکیاتوس دارد و مبلمان داخلی از ابریشم می باشد و بسیار زیباست..
پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 13:08
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


!اگر داني كه نان دادن ثواب است --- تو خود ميخور كه بغدادت خرابست
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب ارهان

به ارهان اس ام اس امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما