زمان جاري : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 9:07 قبل از ظهر
درباره ما
بهترين حالت نمايش در مرورگر فايرفاکس و کروم
آپلود عکس YourAds
خوشمزه ترین غذاهای آنتالیا
زمان جاري : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 9:07 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

Admin

Moderator

VIP
با سلام خدمت شما بازدیدکننده محترم و تشکر بابت انتخاب سایت ارهان اس‌ام‌اس. برای استفاده از تمامی امکانات سایت و بحث و تبادل نظر با اعضا لطفاً در سایت عضو شوید.كاربران عزيز هدف از ايجاد اين سايت نزديك تر كردن فارسي زبانان سراسر جهان به يكديگر در محيطي آرام و فرهنگي ميباشد ، كه اميدواريم با كمك شما عزيزان بتوانيم بهترين خدمات را با بهترين كيفيت در اختيار همه هموطنان قرار دهيم ، لذا خواهشمنديم در رعايت قوانين اصلي اين وب سايت كوشا باشيد .
خوشمزه ترین غذاهای آنتالیا
تعداد بازديد : 40
saharim آفلاين



ارسال‌ها : 4
عضويت: 21 /11 /1395
خوشمزه ترین غذاهای آنتالیا
کوربا:سوپی لذیذ
شاید باورتون نشه ولی یک سوپ ساده از محبوبیت زیادی در ترکیه برخوردار است و اگر دیدید مردم آن را برای صبحانه نوش جان می کنند، تعجب نکنید.. سوپ گوجه، سیرابی، مغز گوسفند و یا سوپ زبان را امتحان کنید.. سوپ کلم سیاه یک غذای سنتی در شمال شرق ترکیه در منطقه دریای سیاه می باشد..

کومپیر: سیب زمینی پخته
کومپیر یکی از معروف ترین غذاهای خیابانی در شهرهای ساحلی ترکیه مثل انتالیا می باشد.. سیب زمینی که بیرونش برشته شده و داخل آن نرم و پخته شده است.. می توانید آن را با پنیر، سوسیس، ترشی و سالاد روسی میل کنید.. علاوه بر آنتالیا در اورتاکوی استانبول هم این غذا را زیاد خواهید دید..

پاید یا لاهماکون
پاید یکی از غذاهای محببو ترکیه که در رستوران های سنتی سرو می شود.. یک پوسته نازک شیرین که با پنیر، تخم مرغ، تکه های گوشت، مرغ یا ماهی تن پر شده و بعد آن را در یک اجاق سنگی داغ می گذارند.. که البته تقریبا شبیه پیتذا می باشد که با سالاد سرو می شود.
پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 13:12
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


!اگر داني كه نان دادن ثواب است --- تو خود ميخور كه بغدادت خرابست
طراحیون
:تمامي حقوق مطالب اين انجمن مربوط به همين انجمن ميباشد و هرگونه کپي برداري يا ترجمه قالب به شدت پيگرد قانوني دارد|طراح قالب ارهان

به ارهان اس ام اس امتياز دهيد

با تشکر از حمايت شما