loading...
ツ ارهان اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
Orhan بازدید : 70 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

- صدور گواهينامه توسط انستيتو ملّي بازي سازي و مرکز آموزش هاي آزاد دانشگاه علم و صنعت
- استفاده از همه مزايا همانند دانشجويان حضوري انستيتو.
- تخفيف ويژه و ارزانتر بودن تمامي رويدادهايي که توسط انستيتو ملّي بازي سازي برگزار مي شوند.
- پشتيباني توسط اساتيد و مشاوران در طي دوره تحصيلي.
- ارائه تسهيلات ويژه براي نفرات ممتاز.
- معرفي به شرکت هاي فعال در حوزه بازي هاي رايانه اي.
- آشنايي با دوره هاي آموزش راه دور انستيتو ملّي بازي سازي
- برنامه نويسي بازي با موتورUnity
- طراحي بازي
- آموزش هنر3 بعدي

دوره هاي آموزش راه دور انستيتو ملّي بازي​سازي
 
انستيتو ملّي بازي سازي با همکاري دانشگاه علم و صنعت به منظور توسعه بازي سازي دوره هاي آموزش راه دور بازي سازي برگزار مي نمايد.
علاقمندان مي توانند از طريق سايت انستيتو ملي بازي سازي اقدام به پیش ثبت نام نمايند تا به محض شروع دوره هاي جديد با آنها تماس گرفته شده و در اولويت ثبت نام قرار گيرند.جهت اطلاعات بيشتر شماره تلفن   88305905پاسخگو خواهد بود.

 
آشنايي با دوره هاي آموزش راه دور انستيتو ملّي بازي سازي
انستيتو ملّي بازي سازي در سال 1390 به عنوان پايگاه ملّي آموزش بازي هاي رايانه اي و هنر ديجيتال تاسيس شد و از آن زمان دوره هاي پيوسته بازي سازي انستيتو به طور حضوري در سه گرايش فني، هنري و طراحي بازي برگزار شده است.  هدف انستيتو ملّي بازي سازي، تربيت مستقيم نيروي انساني موردنياز صنعت بازي هاي رايانه اي کشور و شاخه هاي مختلف مرتبط در هنر ديجيتال است. دوره هاي پيوسته بازي سازي در انستيتو ملّي بازي سازي بين يک تا دو سال طول مي کشند و به شکلي تدوين شده​اند تا افراد با گذراندن آنها آماده ورود به شرکت​هاي بازي سازي و کار در اين حوزه شوند.
با توجه به استقرار انستيتو ملّي بازي سازي در تهران، از زمان تاسيس اين انستيتو همواره دغدغه گسترش فعاليت​هاي آن در ديگر نقاط کشور وجود داشته است امّا به دلايل گوناگون تا به امروز اين امر امکان پذير نشده بود. اکنون انستيتو با همکاري دانشگاه علم و صنعت با راه اندازي دوره هاي آموزش از راه دور که به صورت مجازي برگزاري مي شوند گام بلندي در پاسخ به درخواست​هاي علاقمندان براي توسعه آموزش در خارج از پايتخت برداشته است. اين دوره ها مطابق با دروس ارائه شده در دوره هاي حضوري انستيتو بوده و با استفاده از پيشرفته ترين امکانات و نرم افزارهاي آموزش راه دور ارائه مي شوند. به اين ترتيب علاقمندان در هر جاي کشور که حضور داشته باشند مي توانند با ثبت نام در اين دوره ها از طريق اينترنت در کلاس ها حضور پيدا کرده و از دوره هاي آموزشي انستيتو استفاده کنند. همچنين با برپايي شرايط موردنياز، امکان پيگيري استاد، پشتيباني دانشجو توسط پشتيبانان و امکانات لازم ديگر جهت ارتقا سطح آموزش ها برقرار شده اند.
دوره هاي آموزش راه دوري که درحال حاضر توسط انستيتو ملّي بازي سازي ارائه مي شوند عبارت هستند از:

برنامه نويسي بازي با موتورUnity : شامل دروس عمومي و همچنين دروس مربوط به برنامه نويسي با C# از سطح مقدماتي تا پيشرفته، برنامه نويسي با Unity از سطح مقدماتي تا پيشرفته، دروس تخصصي فني شامل الگوريتم و ساختمان داده، هوش مصنوعي،​ آشنايي با برنامه نويسي شبکه و بهينه سازي و ساير دروس مرتبط.

طراحي بازي: شامل دروس عمومي و دروس مربوط به برنامه نويسي مقدماتي،​ به کارگيري و استفاده از موتور Unity، طراحي بازي هاي غيرديجيتال، طراحي بازي هاي ديجيتال و دروس تخصصي مرتبط.

آموزش هنر3 بعدي: شامل دروس عمومي و همچنين دروس مربوط به مدل سازي سه بعدي، تکسچر، مدل سازي فضا، مدل سازي کاراکتر و ساير دروس تخصصي مرتبط.
 
ترم اول آموزش شامل سه درس مباني بازي سازي، مباني هنرهاي ديجيتال و آشنايي با سبک هاي بازي هاي رايانه اي است که شرکت کنندگان در هر کدام از دوره ها مي باست اين دروس را در ترم اول بگذرانند. در ترم هاي بعدي دروس ارائه شده بسته به دوره انتخابي توسط دانشجو خواهد داشت.
 

نحوه جذب دانشجو در دوره هاي آموزش راه دور بازي سازي
همه افرادي که داراي پيش نيازهاي مناسب هستند مي توانند ثبت نام انجام داده و دوره موردنظر خود را آغاز کنند. ادامه دوره در انستيتو ملّي بازي سازي منوط به کسب نمرات لازم در امتحانات، انجام پروژه ها و تاييد اساتيد خواهد بود.  حداقل سن براي شرکت در دوره ها 16 سال است.
 

اساتيد
تمامي اساتيد انستيتو ملّي بازي سازي از برترين هاي رشته خود هستند. سرشناس ترين بازي سازان ايراني و هنرمندان ديجيتال با انستيتو همکاري نموده و به برگزاري دوره ها، کلاس ها و رويدادها مي پردازند. در دوره هاي راه دور نيز اساتيد اصلي انستيتو کار تدريس و آموزش را به عهده خواهند داشت.

 
مزاياي ويژه دوره هاي پيوسته آموزش راه دور بازي سازي
صدور گواهينامه توسط انستيتو ملّي بازي سازي و مرکز آموزش هاي آزاد دانشگاه علم و صنعت.
استفاده از همه مزايا همانند دانشجويان حضوري انستيتو.
تخفيف ويژه و ارزانتر بودن تمامي  رويدادهايي که توسط انستيتو ملّي بازي سازي برگزار مي شوند.
اولويت در استفاده از مرکز رشد بازي سازي انستيتو ملّي بازي سازي.
پشتيباني توسط اساتيد و مشاوران در طي دوره تحصيلي.
ارائه تسهيلات ويژه براي نفرات ممتاز.
معرفي به شرکت هاي فعال در حوزه بازي هاي رايانه اي.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ارهـان اس ام اس را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 184
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 6,237
  • بازدید کلی : 50,219
  • بایگانی