loading...
ツ ارهان اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
Orhan بازدید : 50 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

سنگها و رازهای آنها

 

هر یک از سنگهای موجود در طبیعت مانند زمرد، الماس، مروارید و... خاصیتی ویژه و منحصر به فردی دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و بواسطه سنگهایی که بر گردن آویخته اید یا به نحوی با بدن شما در تماس قرار گرفته اند، به شما منتقل می شود. علاوه بر این، دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصی، ارتباط بیشتر و بهتری برقرار می کند و می تواند برای درمان بیماری یا متعادل کردن قوای روحی او مفید باشد.

سنگها و رازهای آنها

 

هر یک از سنگهای موجود در طبیعت مانند زمرد، الماس، مروارید و... خاصیتی ویژه و منحصر به فردی دارند. انرژی از امواج کیهانی عبور می کند و بواسطه سنگهایی که بر گردن آویخته اید یا به نحوی با بدن شما در تماس قرار گرفته اند، به شما منتقل می شود. علاوه بر این، دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصی، ارتباط بیشتر و بهتری برقرار می کند و می تواند برای درمان بیماری یا متعادل کردن قوای روحی او مفید باشد.


فروردین (الماس)
الماس، یکی از گرانبهاترین و زیباترین سنگهای موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار می کند. این سنگ اعتماد به نفس را افزایش می دهد و احساس شکست ناپذیری را در انسان تقویت می کند. الماس یکی از قدیمی ترین سنگهای موجود در طبیعت است که خاصیت تصفیه کنندگی دارد و مخصوصاً روی کارکرد کلیه ها و مثانه اثر مثبتی دارد. علاوه بر آن، کارآیی و قدرت سنگهای دیگر را هم افزایش می دهد.

 

اردیبهشت (زمرد)

سنگ متولدین ماه میانی بهار، زمرد است. زمرد از زمان خیلی دور به عنوان سنگ درمانی به کار می رفته است. یکی از مهم ترین ویژگی های این سنگ، آن است که روح و جسم را متعادل می کند. این سنگ روی تیروئید اثر می گذارد و روند بهبود بیماری پارکینسون و صرع را تسریع می کند. افرادی که مدیتیشن می کنند، اعتقاد دارند وقتی زمرد همراه دارند، زودتر به تمرکز می رسند.

 

خرداد (مروارید)

سنگ اختصاصی متولدین خرداد ماه، مروارید است. به مروارید داروی جادویی هم می گویند. این سنگ روی اعصاب و کلیه عضلات اثر مثبت می گذارد و بیماری های ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می کند.
مروارید مانند داروی ضد اضطراب است و همراه داشتن آن باعث می شود قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقیتتان افزایش یابد.

 

تیر (گارنت)

سنگ متولدین نخستین ماه تابستان، گارنت است که به رنگ تیره و شبیه یاقوت قرمز در طبیعت دیده می شود. این سنگ حامی مسافرینی است که با کشتی سفر می کنند. گارنت برای استحکام دیواره های سرخرگ، تقویت چشم و درمان سرطان در مراحل اولیه آن، کارایی دارد. اثرات این سنگ روی زنان بیشتر است.

 

مرداد (اونیکس)

اونیکس سنگی است شبیه عقیق که به رنگ سیاه یافت می شود. از آنجایی که اونیکس دلگرمی و اعتماد به نفس را افزایش می دهد از گرایش افراد به سوی کارهای بی ثمر و بی هدف می کاهد. این سنگ روی سیاهرگها و مفاصل بخصوص در افرادی که دچار نقرس هستند، اثر مثبت گذاشته و به لحاظ روحی انسان را متعادل می سازد.

 

شهریور (یاقوت کبود)

یاقوت کبود دارای خاصیت شفابخشی است و روی سلولهای پوست، مو و ناخن خیلی تأثیر می گذارد. یاقوت کبود از ریزش مو جلوگیری کرده و سیستم عصبی را بهبود می بخشد. این سنگ درد را کاهش می دهد و بر بیماری های مزمنی مانند روماتیسم و نقرس اثر مثبت دارد. علاوه بر آن، درمان سرگیجه را نیز شامل شده و به انسان شادابی می بخشد.

 

مهر (مونتسون - اوپال)

متولدین مهر ماه می توانند از سنگهای مونتسون و اوپال استفاده کنند. مونتسون چندین رنگ دارد. سفید مایل به آبی، مایل به سبز و مایل به صورتی ( آبی، سبز و صورتی بسیار کم رنگ) آن در طبیعت یافت می شود. سنگی است که روی اختلالات هورمونی تأثیر مثبتی دارد و بخصوص شیر مادران را افزایش می دهد. گفته می شود دارندگان این سنگ، راحت تر با مسائل احساسی کنار می آیند. اما اوپال از خانواده عقیق است و در کشور استرالیا یافت می شود. این سنگ برای التهابات روده و معده مؤثر است و روی جریان خون نیز اثر می گذارد. از این سنگ به طلسم خوشبختی یاد شده و در گذشته از مردم افسرده می خواستند که به اوپال سیاه نگاه کنند، چون معتقد بودند افسردگی را به طو کلی از بین می برد.

 

آبان (یاقوت قرمز)

سیترین و یاقوت قرمز، سنگهای متولدین این ماه هستند. یاقوت قرمز برای بیماری های ویروسی و اپیدمی، همچنین پایین آوردن تب مفید است. این سنگ بی حسی و رخوت را از بین می برد. ایمنی بدن را افزایش می دهد و از لحاظ روانی هم باعث رهایی از وابستگی های بی هدف می شود. از زمانهای قدیم مرسوم بوده که به زوجهای جوان توصیه می شده این سنگ را برای وفای بیشتر نسبت به شریک زندگی به گردن بیاویزند.

 

آذر (فیروزه)

از سنگ فیروزه به عنوان سنگ حامی یاد شده است. معروف است که در اروپا، خلبانان و مهمانداران هواپیما برای ایمنی در سفر از این سنگ استفاده می کنند، چون این سنگ از سقوط جلوگیری می کند. فیروزه بر روی عملکرد نادرست کبد اثر می گذارد و قدرت و سوی چشم را افزایش می دهد. فیروزه ضد افسردگی و نشاط آور است.

 

دی (!)

نکته عجیبی است! اما متولدین دی ماه سنگ مخصوص به خود ندارند، در عوض همه سنگها با تمام خواصشان برای انها مفید هستند. پس آزاد هستید با توجه به علاقه و تمایلتان هر سنگی را که می خواهید انتخاب کنید!

 

بهمن (آماتیست)

آماتیست، سنگ کریستالی بنفشی که به اضطراب پایان می دهد، سنگ متولدین بهمن ماه است. این سنگ ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بدخواب هستند یا مدام کابوس می بینند، توصیه شده است. تجربه نشان داده که افراد مضطرب وقتی آماتیست همراه خود دارند به آرامش می رسند.

 

اسفند (مرجان)

متولدین آخرین ماه سال با مرجان پیوند برقرار می کنند. مرجان از گیاه دریایی به دست می آید و از رنگ قرمز پررنگ تا گل بهی و صورتی یافت می شود. چون منشاء آن کلسیم است روی بیماری های استخوانها بخصوص راشیتیسم تأثیر مثبت می گذارد. مرجان برای استحکام دندانها مفید است و انعطاف پذیری را هم تقویت می کند. متولدین اسفند که به راحتی نمی توانند خود را با محیط وفق دهند با به همراه داشتن مرجان می توانند بر این ضعف فایق آیند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ارهـان اس ام اس را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 184
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 6,026
  • بازدید کلی : 50,008
  • بایگانی